canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de gener 26, 2006

Dijous, 26 de gener de 2006

El meu primer blog... acabo de einrichten i m'apareix aquest quadre de text aquí i suposo que hi he d'escriure alguna cosa... mirem a veure què surt... Muy bonito..

La pregunta del milió: ho llegirà algú això?? doncs si és que sí guai, continuaré escrivint... només avisar-vos d'una cosa: els meus pensaments són la majoria de vegades mooooolt caòtics i també mehr sprachig, o sigui que no us espanteu ;o)

Com definiria aquest dia... dia de la inspiració. Estic a la feina, no tinc res urgent i em dedico a surfejar per internet buscant idees, inspiració... un dels meus objectius és canviar la navegació de la proposta de la página web per a l'empresa on treballo: loesch gmbh. Continuaré buscant.

Avui fa sol. Aquests últims dies fa bastant rasqueta per aquí, abans d'ahir vam estar tot el dia a -7 i a la nit a -12... ja ja ja! quina enveja que us faig a aquests del sud, oi? doncs sí, tenim neu, fred i sol!!! ale!

Temes trivials a part: avui hi ha tertúlia de catalans a Múnic. Hi vaig per primer cop, amb la Núria de Balaguer q tb viu a Augsburg. A veure qué tal. Demà us ho explico.

Un petonet,
núria