canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de febrer 24, 2006

home, sweet new home!!

Dies grisos. Sí, bastant grisos... però per sort no d'estat psicològic, sinó de temps. Estem sobre dels zero graus, però quasi no veiem el sol. De totes maneres de la colla del Alpenverein hi ha ja plans d'anar a escalar A FORA!!! Increible, oi? doncs cert! M'han dit q si diumenge fa "bon temps" anirem a escalar a fora. Per mi de conya i jo m'hi apunto, total, si ells ho aguanten, per què jo no?

Trasllat?? Doncs sí, ja estic a la caseta nova. Divendres vaig pillar furgo, amb Andi, Tina, Núria, Dan i Stephan vam fer trasllat coses "xiques" (caixes i mobles petits) i dissabte a les 8 ja estàvem de peu i amb els mateixos més en Michi (cosí Andi) i la Tara (nova companya de pis), vam traslladar coses grans. Dps de tornar la furgo ens vam permetre un esmorzar com el déu de la Baviera mana: butifarra blanca escalfada en aigua quasi bullent + breze + weißbier!! els que m'heu vingut a veure a Augsburg ja sabeu de què va, oi arnauet??? ;o)

doncs res, dissabte tenia la nova habitació plena de caixes i mobles i no hi havia ni un raconet lliure... com un puzzle, traslladant cosetes d'un cantó a l'altre per poder-les montar i col.locar al seu lloc!!! uff uff uff... però diumenge a la tarda la cosa ja tenia una altra cara i els meus braços una altra forma (miss musculitus!! je je je!).

Bé, i des de llavors que quasi no he parat a casa...
- dilluns rocòdrom + bier amb la Núria al Univiertel
- dimarts reunió Alpenverein
- dimecres Múnic, Filmmueseum, Love Battlefield (pel.li de Hong Kong, 2004)
- dijous Costo Rico (de BCN) a la Katine, nens, genial, quines ballaruques, quin ambient!!! Molt recomanable!

són dos de deu i hauria de currar.
ptonets