canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de febrer 24, 2006

Què seria la vida sense colors? i sense la música?

en alemany hi ha una dita "da hat der Blinde mit dem Taube gesprochen" q em fa pensar que la vida sense colors seria o en blanc i negre o com els cecs... que per cert sí que veuen alguna cosa, oi? q xul.lo que seria tenir un simulador de visions de la resta dels animals o alguna cosa per l'estil... i caminar pel carrer amb la vista d'un peix??? ja veus, podria ser molt divertit!

i sent sord, doncs suposo que seria més fàcil, no hauríem de suportar certa música, comentaris o sorolls dels companys de feina o algun altre insuportable.. ;o)

què preferiríeu vosaltres?

Gemmeta, per cert, què tal el Gernika???
Qui vol anar a escalar per Pasqua? on anem??