canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de març 02, 2006

neu, sol, fred, i... festa!!

dijous, la setmana ja quasi ha passat i tot molt molt bé. De fet ha estat un xic menys atapeida que l'anterior, però si fa no fa... estic anant a escalar amb certa regularitat, el qual m'encanta i em fa sentir millor. Aquesta setmana tb he anat a córrer i al cine a veure Walk the line. L'heu vist? el paper de Joachim Phoenix o com se digui, està molt molt bé, però la pel.li és la bio del John Cash i punto, no està gens mal, però tmpoc és allò que diguis quina super pel.li! però bé, si teniu la oportunitat de veure-la, no us la perdeu!

wala, la Tara, companya del pis, té algo semblant a un noviete... bé, de fet s'han vist dos cops, però crec que "estan sortint"!!! és una história increible, pq de fet és el seu metge de quan va estar a l'hospital per lo del quiste al coll. Mira que n'és de curiosa la vida, oi? sort pels dos!!!

ja sóc una dona de veritat, ja tinc tupperwares dels de debó a casa!!! ole ole, ahir me'ls van donar i per tant ara ja puc endur-me el menjar a la feina sense haver de patir que vessi o què sé jo... una experiència religiosa, ja us ho dic jo!!

la franceseta de la feina está loka, ara no ens deixa agafar les nostres tasses pq diu que són "deko-tasses"... ja li val, cada cop està pitjor!!

pillo el tren, petonets