canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, d’abril 26, 2006

l'avantatge de viure a Alemanya...

...és que els grups de la terra venen a tocar només i exclusivament per a tu!!! increible el concert d'Obrint Pas d'ahir. Ho sé, per a ells segurament no va ser tan guai pq quasi no hi havia gent, però per a la Núria de Balaguer i per a mi va ser el millor concert, ens ho vam passar teta i vam ballar com unes campiones!!!

Així que ja ho sabeu, si voleu tenir contacte amb els grups del país, que us facin un concert per vosaltres o poder ballar la seva música sense empentes ni cops, només heu de fer que venir a Múnic!!! ;)

Avui juga el Barca, esperem que guanyin!!!!

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurieta,
El Barça s'ha classificat gràcies al gol de l'anada. Avui ha resistit (0-0): ja som a París!!!
La llegenda de Sant Jordi, l'hauré d'escriure l'any vinent... O alguna hora que tingui temps.
Ens veiem el cap de setmana...
Petonets de ton pare i ta mare...

12:54 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Bon dia Nurieta!
Ja saps que els Obrint Pas tenen un blog on aniran penjant fotos de la gira europea?? Mira mira és aquí... http://blocs.mesvilaweb.cat/bloc/6286
I surt el concert de München!!!

Aquesta setmana parlem! Muuaaaaa!!!
Txell

8:38 a. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Doncs el blog d'obrint pas el vaig veure ahir i ja hi he escrit dient que les dues catalanes que ballaven al concert de Múnic érem la Núria i jo!!!

Estaràs a casa avui? a veure si et truco i xerrem una estoneta!

muakins muakins
Núria

2:32 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Guapeta! Si que seré a casa. Em pots trucar a partir de 2/4 de 9.

Segur que Obrint Pas tornaran a München per vosaltres! jajajaja!

Apa-li, petonaarrruussss!!!
Txell

2:55 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home