canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’abril 25, 2006

Sant Jordi mata el drac i de la sang del drac...

ohhh... acabo de veure que el meu escrit sobre sant jordi no es va guardar... schade... què tal el sant jordi? per aquí bé, també el vaig cel.lebrar amb tota la colla de catalans de múnic, els de la tertúlia. Va estar molt bé, cadascú va portar un llibre i una rosa i ens els vam intercanviar. A mi em va tocar un llibre sobre una história d'amor un xic eròtic... ja us explicaré què tal. En alemany es diu: "Gefährliche Geliebte" i l'autor és Haruki Murakami.

De totes maneres aixó és el que vaig fer al vespre, perquè durant el dia de sant jordi, dps d'haver dormit poquíssimes hores pq dissabte hi va haver festa d'inauguració de pis i aniversari de la marie, vaig haver de treballar... jornada completa. nens, portem uns dies increibles... avui tb em quedaré tard, però no pq estigui estressada, sinó perquè no sabeu pas qui toca al Backstage??? doncs Obrint Pas!!! amb la nurieta (la de Balaguer q tb viu a Augsburg) els anem a veure...

Ei Joanet (papet), per què no escrius la llegenda de sant jordi aquí? és que aquests dies només he fet que explicar-la a la gent, però la meva versió és bastant moderna i easy... vaaaaaa... pliiiiiiss...