canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, d’abril 05, 2006

si es va a buscar neu i no se'n troba, pot ser que la neu et vingui a buscar...

al final vam trobar una miqueta, però només una miqueta, de neu... peró sabeu què? ara mateix a Múnic está nevant!!!! ole ole, i jo amb pantalons curts i la bici a l'estació!!!!

sento no escriure gaire sovint, una mica enfeinadeta, internet a casa no funciona i per tant no em passo tantes hores davant l'ordinador com "m'agradaria"... sniff sniff... ja veieu, des de que m'he traslladat que aixó de la comunicació està una mica xunguet, encara no tinc telèfon per a mi soleta, l'internet no va... fatal!

vinga, a veure si sobrevisc la nevada.

a mi tb em sembla molt bé que la comunicació millori, clar que sí!!!!