canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, d’abril 07, 2006

torna a brillar el solete i en 2min... CAP DE SETMANA!!!

bon cap de setmana a tots els que llegiu el blog, espero que el disfruteu. jo me'n vaig a una festa d'inauguració d'un pis a Straubing (a prop de Regensburg)... però de totes maneres capde tranquilet, sense estrès i esperant poder fer bastant esport...

petonets

1 Comments:

Blogger Joan Badia (DGI) said...

Nurieta,
Aquí som diumenge de Rams. Ja saps: beneir la palma, menjar garlandes... La mama ha anat amb els avis a Crist Rei. Sóc a casa estudiant per la UOC... I xafardejant el teu blog. Espero que hagis tingut un bon cap de setmana. I que millori això d'internet! No deien que Alemanya era tan moderna? A veure si encara estarem millor a Catalunya...

1:00 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home