canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de maig 19, 2006

i més experiències culinàries...

és època d'espàrrecs! però no dels verds com els que tenim a Catalunya, sinó dels blancs!!! dimecres me'n vaig comprar un ram al super i ahir els vaig fer. Es pelen com si fossin una pastanaga i es fan bullits. Important és que el cap no es bull, perquè s'estovaria massa i quedaria com puré, per tant s'ha d'anar alerta i deixar-lo fora de l'aigua perquè així es faci amb el vapor... uff uff... sembla compliat, però la veritat és que me'n vaig sortir prou bé i no van tardar pas tan a fer-se... boníssims, més que els del Gigante Verde! ;)

petonets i bon cap de setmana!!!