canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de maig 09, 2006

Pa amb tomàquet, mel i mató i crema

Ja vam fer el tapes-abend... uff uff, quin sopar o millor dit festa? vam ser 16 i ens vam alimentar de pa amb tomàquet, truita de patates, embotits, mató, crema, vinillu i ron miel. I com mola això de tenir un balcó ben gran!!! Va estar genial, la veritat.

Avui toquen The Toasters a la Kantine... cada cop que hi ha un concert d'ska tinc problemes per animar la gent perquè m'hi acompanyin, a tothom li agrada l'ska, però no prou com per anar a un concert... joder!!! ja els val, oi? no saben pas el que es perden... ;)

besets!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ostres! Els Toasters encara existeixen?? Ja em pensava que s'havien separat o deixat de tocar... jajaja! Jo vindria encantada, però clar... "va a ser que no"!!!

Apa-li! Txell

2:57 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home