canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

diumenge, de maig 14, 2006

resum setmaneta...

doncs el concert de the toasters va estar prou bé, curt però intens, bon ska... al final no hi vaig haver d'anar sola, la marie em va acompanyar i esperem que s'animi als pròxims; sembla que a ella tb li agrada l'ska... ;)

divendres vaig anar a veure Das geheime Leben der Worte... quina pel.li és? a veure qui ho endevina... doncs sí, la pel.li de la Isabel Coixet, la vida secreta de les paraules. Ei, em va agradar molt, té les seves cosetes, però el tema, la localització, els personatges... déu ni dó... val la pena, en sèrio.

ahir dissabte vaig descobrir una part de Múnic que encara no coneixia i que em va encantar: Schwabing. Podríem dir que és comparable a Gràcia de Barcelona? Gràcia té les seves placetes, però Schwabing no està gens malament!

avui diumenge m'ha tocat fer de guia per augsburg. ha estat bé, la ruta ja me la sé més que de memòria i he tornat a comprovar que amb aquesta ruta a la gent els acaba agradant la ciutat.. ji ji, és que Augsburg és xul.la!!!! ;)

vinga un petó i que vagi bé la setmaneta.

1 Comments:

Blogger wallypotter said...

ciao :D
didn't know you had a blog.
I'll read it and maybe i'll learn català

6:00 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home