canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

diumenge, de maig 28, 2006

setmanes curtes...

sorry sorry, ha estat una setmaneta rara i per això m'he penjat una mica... dijous va ser festa, Himmelfahrt àlias Männertag àlias Vatertag, en resum: l'Ascenció. Altre cop la Baviera ens regala dies de festa per ser un Land catòlic... i encara ens en queden dues més: el Pentecosta o Pasqua Granada (dilluns dia 5 de juny) i el Corpus (15 de juny). Si en voleu saber més aneu a la pàgina de festes.org, que és el que he fet jo per descobrir els noms en català d'aquests dies festius... ji ji ji!

Com deia, una setmana rareta... però prou rica en aconteixaments: dimarts vaig anar a un concert de Belle and Sebastian a Munic, dijous a una cursa d'orientació a Landshut, on també vaig visitar una ex-companya de feina (l'Steffi) i divendres vaig anar a veure Cats (el musical) amb la Nurieta a Munic; va ser una cosa totalment espontània, ja que resulta que si mitja hora abans de la funció encara queden entrades, els estudiants i jubilats les poden comprar per 20 euros! total, que vam acabar seient a la fila deu, en uns llocs que de normal l'entrada hagués valgut 74 euros!!! i nosaltres en vam pagar 20! que bones, eh?!
Per cert Txelleta, el musical que volia dir jo era Memory i de fet he estat buscant la lletra de la cançó de Cats ("lluna, que has perdut la memòria, on és la teva glòria, on és la teva llum...") i no l'he trobat... la tens tu?? me la passes?? merci xamaneta!

I res, aquí estic fent uoc com una loka perquè el dia dos és l'última entrega i ja tà!!!! que bé, tinc unes ganes de fer vacances de uoc i poder-me concentrar en el tema Japó.

petonets i bona nit!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ei Nurieta! Que guai, Cats! Sí que tinc la lletra, te la passo al correu, ok?!
A Catalunya la festa de la 2a Pasqua és voluntària de cada població. A Barcelona sí que és festa, així que demà dilluns no treballem! ueueueee! Per fi podré arreglar papers (renovar DNI, fer-me passaport, etc etc) i avui al cine a veure el Codi da Vinci, a veure què tal, tu l'has vist??
Apa, petonets guapeta! Parlem!

10:06 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home