canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de maig 19, 2006

Visca el Barça!!!

amb accent de balaguer dic: me cagoen... ens estem perdent tota la festa!!!!

dimecres: portàtil de la tara amb el puyal retransmatent el partit, tele encesa amb sat1 on retransmeten el directe el partit... putada: en puyal va un minut atraçat!!! això de la ràdio per internet encara no està al 100%... ja veus, per culpa d'aquest minut em vaig perdre l'expulsió del porter alemany. eeeeeiaaa...
l'Arsenal estava jugant massa bé i a sobre anava per davant. Jo ja no ho tenia clar i mira que els de Catalunya Ràdio no perdien l'esperança... a l'un a un estava tan dels nervis que vaig baixar a veure el final del partit amb els veins. Tots a favor de l'Arsenal!!! Aquests alemanys... total, que la barreja (alemanys i contra el Barça) va fer que pillés la bici, tragués forces d'on no n'hi havia i me n'anés a Il Porcino (Univiertel) on els erasmus espanyols, italians i la núria havien mirat el partit! oé oé oé oé!!!!! visca el barça!!!!