canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de juny 02, 2006

cap a la capital falta gent...

Dilluns és Pfingsten, àlies segona pasqua o què sé jo com més es diu. Sí, sí, altre cop festa! Visca la Baviera, el Land amb més festes d'Alemanya! I per a celebrar-ho me'n vaig a veure la Mimi a Berlín. Avui passaré primer per Jena i després amb la Sabina i la Maria ens n'anirem demà cap a la Bundeshauptstadt. Que bé, estic ben emocionada, és com un Weltreise i és que Berlín em queda molt però que molt lluny... i ara feia un any, des que van venir el David i la Rosa, que no hi anava. sniff sniff...

Al final m'he decidit provar això que a Alemanya fan tants joves: Mitfahrgelegenheit, àlies "viatjar amb algú". He buscat algú que pugi aquesta tarda cap a Jena i que tingui lloc al cotxe i a les cinc hem quedat i apa, en comptes de pagar 30 euros en pagaré 10! Genial, oi? Doncs ja us ho explicaré dimarts que ve... això de viatjar amb desconeguts no m'ha atret mai, però si tothom ho fa per què no jo també??

Nens, ahir vaig tenir l'última entrega de la UOC... uff, quin curro que va ser! A sobre, cap a quarts d'onze del vespre va i em cau el te al teclat i com que la meva companya de pis té un portàtil i per tant no em podia deixar el seu teclat, doncs me'n vaig a casa dels veinets. Per sort un d'ells no hi era i el Dan em va deixar el seu teclat, que vaig haver de tornar a 2/4 de 3 de la nit!!! I és que si jo vaig a dormir tard, el Dan va a dormir mooooolt d'hora, però no de la nit, sinó del matí! I no és que surti ni vagi de festa, sinó que -com diu ell- s'ha de mirar els partits de la NBA, capítols de Lost i què sé jo què més.