canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de juny 27, 2006

Capítol 1: MAX06 > Dijous

Amb la Rosa de Jérez de la Frontera (la coordinadora de projectes) ens vam (haver de) quedar treballant fins les 22.30h. Aquí tot va a última hora i toca pringar. Per sort vam tenir una brillantíssima idea que al client li ha agradat molt. Gott sei Dank!

Total, jo havia quedat amb Núria i Vanessa per anar a fer un beure a la Maxstraße i per despedir-nos (elles han estat aquest capde al Southside) i quan vaig arribar, a 1/4 de 12 de la nit, ja se n'havien anat a casa... total, que vaig anar d'un cantó a l'altra de la Max buscant algú amb qui poder fer un beure.

Quasi al punt de la desesperació, sento "Núria!!!", dirigeixo la mirada cap a on venia la veu i veig la Gianna (itiana amiga de la nurieta) amb el Nieto, el Jon i altres. Se'm va il.luminar la cara!!! Danke Danke Danke, que feliç! I el colmo de la felicitat va ser quan el Nieto em va oferir birreta i jo me li vaig polir quasi mig got! mmmmm... que bona que estava!!!!!

Al cap de 15min el Nieto i la Gianna m'havien abandonat, però per sort en Jon i un amic seu, el Ben, es van quedar. I amb ells, a part de provar el tabac del Kazaschtan (com cony s'escriu el nom d'aquest país????), vam fer un altre beure i vam estar una estoneta al Peaches (bastant antro pijo, però la música tà guai per fer festa... em vaig adonar que conec bastaaaaantes cançons tradicionals alemanyes, d'aquestes de les quals els joves alemanys s'avergonyeixen però que cada cop que fan festa guarra les posen!