canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de juny 27, 2006

Capítol 2: MAX06 > Divendres

Divendres ens vam conxanxullar amb la Rosa i els vam fer creure als altres que jo havia de ser a Augsburg a 2/4 de 4 i per tant entre les 2 i dos de tres havia de pirar-me-les... ;)

Total, a les 4 ja era a casa i amb la Sandra i el Carlos vam anar a veure el partit d'Epanya!!! Sí, sí, tot per al Puyol (com diria la Nurieta)... o tot per la festa i l'ambient.

I amb això ja vam tenir plans per tota la nit. Jo a les set volia anar al cine; la Nurieta havia guanyat entrades i com que no hi era me les va donar a mi. Ningú s'apuntava, volien sopar primer... Al final vaig timar la Tara pq em truqués al cine i em canviés l'hora de la sessió (sí sí, encara hi ha coses que no m'atraveixo a fer sola, ups!). Total, que tenia cine a les 9.

Sopant sopant a casa la Sandra vaig convèncer la Marie perquè anés amb mi al cine! Vam anar a veure una pel.li francesa: Malen oder lieben (pintar o estimar). Un trunyo total amb una trama surrealista on hi ha més d'un canvi de parella voluntari i espontani, on et preguntes: això no passa a la vida real oi? sinó bitte bitte, si algú ho ha viscut mai, que m'ho digui, I want to know more!!!

Després ens vam trobar amb les altres per anar a la Maxstraße. Mica en mica van anar desapareixent tots fins a quedar-nos la Sandra i jo. I on vam acabar? A la Brunnen, a la font, punt clau d'aquest cap de setmana!!! Xerrant del veinet de les punxes.