canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de juny 27, 2006

Capítol 3: MAX06 > Dissabte

2/4 de 9 del matí... què faig amb els ulls oberts?? Haaaaallooooo!!! Que avui és dissabte i no he d'anar a treballar!!!! Tanco els ulls. Em moc durant mitja hora pel llit fins que m'adono que no té sentit moure's en un espai tan petit si tinc tot el pis i tot Augsburg per on poder-me moure. Així que BON DIA, BADIA!!!!!

Fins a les 2 vaig estar fent tot allò que s'ha de fer un dissabte: endreçar, escombrar, fregar, anar al mercat i a comprar, etc. També vaig estar confabulant amb els veins i la Marie la festa sorpresa que li vam fer el diumenge a la Tara. Amb això la Belén i l'Águeda de Madrid (que van fer ERasmus l'any passat a Jena), s'anaven acostant a Augsburg amb el cotxe.

Quan van ser aquí vam anar a veure el partit d'Alemanya contra Suècia al Pavian, on ens vam trobar a tot el món: Tina, Daniel, Frank, Liza, Bernhard, Tara i germana, etc.

Dps vam tornar a casa i fer una mica el gos, vam preparar beguda (sangria feta en una regadora) i mooolt moooolt tard, vam sortir. El grup que tocava ja havia acabat, total, la maxstraße sense música i amb bastant gent. I qui li va posar la banda sonora?? nosaltres!! ens vam passar la nit cantant: "Ohne Frankreich fahren wir nach Berlin", "Con Agneta/Belenchen/Nurieta nos vamos a emborrachar", "A por ellos, oéé" i aquestes cançons en deu milions de variacions.

A mitja nit (devien ser les 2) vam haver d'anar a repostar beguda pq se'ns havia acabat. I dps de fer més barreja a la regadora, vam tornar a la maxstraße (a la font) i vam continuar cantant i regalant caramels a tot déu: segurates, anglesos que es van acabar banyant a la font, uns d'un pis que ens van saludar des de la finestra, etc, etc.

I amb la conya se'ns va fer de dia i com que ja no podíem fer tan el gilipolles com haguéssim volgut, ens en vam anar a casona... les sis del matí. Bona nit!!!!