canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dissabte, de juny 03, 2006

em quedo a mig camí...

al final hem decidit quedar-nos a jena i fer baixar la mimi... sniff sniff... berlín, du mußt noch ein bisschen warten. Bé, a veure si el proper cop que sigui berlín, puc agafar un bitllet súper barat i pujar-hi en avió. és que sinó el viatge és realment un pal!!!

Ara de l'únic que tinc ganes és d'una bratwurst!!!! mmm... lecker lecker!

que tingueu un bon cap de setmana. aquí (a l'est) fa moooooolt soooool!!! i avui farem pic-nic!!!!

besets. núria