canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de juny 27, 2006

MAXFEST FOREVER!

un any més hem sobreviscut la MAXFest... uff, però com... només cal que us digui que ahir dilluns em feia mal tot i va ser arribar a casa a les 8 i a 2/4 de 9 ja estava clapant. Ja no recordava què era dormir 10 hores!!! i sembla que el meu cos tampoc se n'ha adonat gaire. Millor que ahir sí que estic, però... uff... encara necessitaria 10 hores més i 10 més i 10 més i bis bis bis.

La Max06 ha estat un continuu de festa des de dijous nit fins diumenge. Ara bé, això es combina amb uns dies estressants de feina. I el resultat: 20 hores de dormir en 4 nits i quantes hores de festa? no me'n recordo... però tenim vídeos i fotos i segur que els augsburgurians es recorden d'aquelles tres noies que dissabte a la nit no van parar de cantar per la Maxstraße fins que va sortir el sol i més.