canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de juny 28, 2006

Organitzar una festa sorpresa...

I la Tara es pensava que només brindaria amb sa germana i amb mi! ja ja ja!!!!

La gent ja estava avisada des de divendres / dissabte. Els ingredients ja estaven a la nevera del Dan (que havia de tornar diumenge a les vuit) i la recepta la vaig anar a buscar diumenge a casa la marie.

Tara anava al teatre a l'aire lliure a les 8. Però just llavors el sol va desaparèixer, el cel es va posar negre i semblava que s'anés a acabar el món!!!! Pànic, què passa si no hi ha funció??? no podré fer el pastís, ni la Bina podrà decorar l'habitació!!!!

Per sort teníem una espia al teatre: la Marie també hi anava. I ens va anar informant de la situació... uff...

Al final vam poder fer pastís (uá nens, quina delícia el pastís de quark de la marie!!!), preparar decoració i anar a buscar a la gent... ÜBERRASCHUNG!!!!!!!

Va acabar bufant les 28 espelmes i espero que se li compleixi el desig!!

ALLES GUTE TARA!!!!!!!!
(i jo encara sense regal!)