canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de juny 28, 2006

Què passa quan el teu jefe no ve a treballar i la companya es queda a casa per incubar la menangitis?

només ens faltava això... la Sabine (la que tenim de "pràctiques") va estar a una festa el divendres passat on una noia tenia la menengitis (o com s'escrigui) i dilluns la van avisar que havia d'anar a la farmàcia a comprar antibiòtics pq era altament contagiosa i perquè la noia aquesta estava molt malament (la pobra la va palmar el mateix dilluns). Total, que evidentment fem quedar la Sabine a casa a incubar la menangitis i ens quedem aquí treballant per a tots... fent hores extres com uns lokus i sent tan creatius com podem.

Per sort d'aquí a un mes exacte: JAPÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!