canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de juny 29, 2006

regal espontani...

diguem que no sóc d'aquelles persones que quan algú proper fa els anys vagi a una botiga i li compri quelcom. No. O tinc una idea brillant i tinc temps per a portar-la a terme o la persona es queda sense regal.

Tara. Ni idea de què regalar-li. És tan selectiva, tan diferent a mi (en certes coses), keine Ahnung!!!

Total, ahir em poso un devantal (típic dels baretos alemanys) per a poder cuinar les braves per a la festa d'aniversari / grill / tapas abend i la tia s'enamora del devantal!!! I jo "pos valen, ja tinc regal d'aniversari!". I com que el tenia repetit (el devantal), pos de conjunt les dues Gastgeberinnen!!! ;)