canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de juliol 28, 2006

Eps, que soc a Dubai!

Eps, ich bin in Dubai!
Aqui son la 1.23, dues hores mes que a Alemanya o Catalunya. Porto sis hores de viatge a bord d'un super avio dels emirates on per sort he tingut un company de vol, el Robert de Braunschweig [em sembla] amb el que he pogut parlar i jugar al Backgamond, del qual ja en soc tota una experta [nomes l'he deixat guanyar un cop!!]. Ha estat be, la veritat.

I res, ara em toca esperar... ah, nomes queda mitja hora i ja podre embarcar i llavors set o vuit hores fins a Osaka... tampoc es tan, oi? esta be aixo de fer el viatge en dues parts.

Hier ist 1.23, zwei stunden mehr als in Deutschland oder Katalonien. Bin sechs Stunden in einem super Flugzeug des Emirates gewesen, wo zum Glueck, sass ich neben dem Robert aus Braunschweig [hoffentlich schreib man so], mit wem ich noch sprechen und Backgammond spielen koennte. Jetzt bin ich eine super Backgamond Expertin [habe ihn nur einmal gewinnen lassen!]. Es war ganz schoen, echt.

Und nichts, nun muss ich warten... ah, bleibt nur halbe stunde und dann werde ich schon boarden koennen und dann sieben oder acht stunden bis Osaka... ist nicht so lange, oder? es ist ganz gut, die reise in zwei teilen zu machen.

Vinga doncs, fins la propera. Un petonet.
So, bis bald. Ein Kuesschen.