canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de juliol 27, 2006

Gent, que la Núria se'n va a Japó!!!!!!

Ja està, ja ha arribat l'hora de la veritat... estic dels nervis, histèrica, no puc concentrar-me, no puc fer res que patir, patir i patir i esperar l'hora en què estigui asseguda al súper avió de Fly Emirates en direcció a Osaka, via Dubai! Llavors sí que respiraré tranquila i oblidaré tots els pensaments d'aquests dies.

I és que això d'organitzar un viatge no és cosa fàcil! I més si els del camp de treball et demanen que portis coses com: la teva música preferida, uns guants de jardineria, jocs per a tothom, fotos i què sé jo què més...

A sobre els japonesos t'introdueixen a la seva súper cultura organitzada fent-te comprar el tiquet de tren a l'estranger: resulta que no te'l pots comprar allà... ok, és un tiquet especial, com un interrail, però per tot el japó, per a una setmana, dues o tres.

Doncs res, això, que avui al vespre vindran les veines, la Núria i la Vanessa i controlarem que ho tingui tot mentre fem barbacoa al balcó i li donem a la Vane el regal de despedida, que se'ns en va!!!! Se'n va a Madrid per sempre... sniff sniff... Vanessa, et trobarem moooolt a faltar!!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

2:12 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

5:36 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home