canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

diumenge, d’agost 13, 2006

arigato gozaimasu!

I would like to thank Tina, Anja and Malet. Thank you to introduce me in the work camp world...

gemmeta, ja ho veus, sempre visc les coses mes tard que els altres, pero soc felic perque almenys he tingut l`oportunitat de viure una experiencia com aquesta... ara entenc que fessis work camps cada any... increible. m`ha encantat!

Tina (and Anja), I also want to thank you because in germany you were the two persons who convinced and supported me in my decision of taking part in a work camp. In part it`s because of you that I`m here, so thanks a lot!!!

And Tina and Daniel, I hope you have a great time in Ucraine. Enjoy it a lot and be prepared to make an exchange dinner when you`re back in augsburg!!! looking forward to it!

I also want to thank my parents. Papets, gracies un cop mes per educar/nos com ens vau educar, no se com ho vau fer, pero em sembla que vau fer una bona feina, ja se que segurament no va ser facil... merci, us estimo molt molt molt!!!!! petonets des de japo i espero veure/us aviat a augsburg! mireu/vos lo de lufthansa, que la rosa de tuixent m*ha dit que hi ha vols barats!