canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, d’agost 30, 2006

Elecció conjunta d'un futur proper ;o)

A vore, el dia 7 de febrer de 2007 se m'acaba el Jahresabo del tren Augsburg - Munic. A partir d'aquest dia el futur està obert...

1) me'n vaig a viure a Munic

2) amb la tranquilitat del món, deixo la feina, faig les maletes i me'n torno a Manresa, al meu piset boniquet on no he de pagar lloguer i on puc buscar tranquilament feina per Barcelona i disfrutar de la vida amb la meua estimada xamaneta i els meus estimadets papets, aviets, amics i amigues i moooolts milions d'etcéteres!!

Voti voti voti, qui s'atreveix a decidir el meu futur??? ja ja ja!

Besets, núria (la que es ratlla i canvia d'opinió i de futur un cop al dia com a mínim)

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Nuria!!
qué tal por Japón? estas muy guapa con tu nuevo corte de pelo. oye! felicidades por tu cumple, aunque sea con retraso, pero es que he estado todo el mes de agosto desconectada de internet.
un besote,
Mónica

4:45 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Guapaaaaa!!! Torna torna, Serrallonga!! jejejeje!
Ara seriosament, no sé, això ho has de valorar tu: feina, amics, estil de vida... (jo vull que tornis, es claru!).
Sí que estàs guapa sí amb aquest corte de "manga-girl", jejeje!
Cuida't i petonets!
Txell

11:54 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Nurieta!!!! segur que només estàs entre aquestes dues opcions? jejeje. deixa passar l'hivern i depèn de si és molt cru i molt fred... saps que aquí tenim més solet i més caloreta! jaja és conya bonica! Ningú ho pot decidir per tu, però jo m'apunto al què diu la Txell! Un petonàs!!!!!
Rosa.

8:47 a. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

veig que la cosa s'anima! Rosa, tens raó, la veritat és que podria estendre el ventall de possibilitats.. suggerències?? jopines, aquí m'encanta i sincerament, l'hivern tb em mola... crec que és el que trobaré més a faltar si algun dia torno: que nevi neu!!! ;)

12:58 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Bueno... a Tuixent també neva neu, i hi pots pujar sempre que en tinguis ganes perquè hi tens casa! :* A mi em sap greu aquest xollo que tinc de cases per Alemanya. mmm... segur que no vols anar cap a... Hamburg? jajajajaja. Un petonàs wapetona!
Rosa.

8:52 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home