canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

diumenge, d’agost 13, 2006

Fotos del work camp!

ei, que vam estar tallant bamboos en un bosc de bamboos amb un home de 75 anys (sugitani san) que s`assembla moltissim a l`avi lluis, segurament parents!!!! vam acabar dient/li grandpa!!! aqui el teniu.
people, we cut bamboos in a bamboo forest with its owner, a man of 75 years old (sugitami san) who really looks like my grandfather! hi hi hi!

La Tomoe i jo al bosc de bamboos, fent pausa...
Tomoe and me in the bamboo forest taking a break!


Despres de menjar noodles (nagashi somen) saltarins (que baixaven per troncs de bamboo amb aigua i els haviem de cacar amb palillos), vam fer-nos una foto amb els coreans al pati de l`escola on dormiem.

After eating nagashi somen (jumping noodles), we took a picture with our corean friends in the accomodation playground.

Group picture... last one... sad, very sad to have to say goodbye...

foto de grup, l`ultima... trist, molt trist haver de dir adeu... no! arreveure!