canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, d’agost 23, 2006

Ich bin wieder da!!! (ja torno a ser aquí!)

Ei gent, que torno a parar per Alemanya!!!

Que bonic que ha estat tornar aquí i trobar-me la Genescà-family a Augsburg, a 50m de casa meva!! Han estat fins avui al matí per aquí, voltant casa dia d'un lloc a altre i hem passat el vespre junts. Molt bonicu!!! els trobaré a faltar, ara sí que tornaré a estar soleta soleta... I'm so lonely...

nooooooo!!!! que l'11 de setembre arriben la Rosa i el David! i el 12 la nurieta!!! ole ole!

Ah, by the way, aquest divendres faig festa cumple, qui vulgui venir...

On Friday is my birthday party, please come to Augsburg!!!!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

No et queixaràs de les visities eh... jejejeje. Quantes novetats que he trobat al teu blog!!! Nosaltres venim per veure't a tu, està clar, però... la Oktoberfest ens tira molt... m'hauré d'entrenar a beure cervesa perquè el David i tu em porteu avantatge... Ale, petonets cousin!!!
R.

12:46 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home