canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’agost 15, 2006

Mameta, per molts anys!!!!

Estic per Tokyo. Ahir vam estar fent les turistes amb la Seiko i la Tomoe i avui al mati he ant a veure el palau imperial i la Meiji Schrine i dps he quedat amb la Seiko i un amic seu i hem estat voltant per diferents parts de Tokyo fins a acabar en una bar de tapes a Shinbuya. Molt guai. lo de les tapes que no us soni raro, es que a songokulandia anar de tapes es tan tipic com a catalunya!

Dma me`n vaig a casa la Seiko, que viu a una hora de tokyo i farem turisme per alla, la tomoe en teoria tambe vindra (a la millor nome al vespre), ens quedarem a dormir a casa seva i l`endema al mati pillo el tren a les 8 cap a Hiroshima. Llavors si que ja tornare a estar soleta, pero be, nomes fins diumenge, que ja tornare a Augsburg!!!!

ui ui ui... moltes cosetes i ja veieu que poquetes ganes d`explicar-les... son les 10.43, les dutxes tanquen a les 11, el llum a les 11.30 i estic morta, o sigui que faig versio en alemany o angles i me`n vaig a mumir. bona nit!!!!!!!!!!


i`m in Tokyo. Yesterday Tomoe, Seiko and I did sightseeing in Tokyo and today I was in the Imperial Palace and Meiji Schrine and later I met Seiko and a friend of her and we went to different parts of tokyo and finished in Shinbuya, eating tapas!! Tapas are also popular in Japan, but not the spanish ones, but japanese ones!!!

Tomorro I`m going to Seiko`s town, one hour from Tokyo and we`ll do a little bit of sightseeing there, maybe roland, I`ll try to find your ginko tree!!!!!

ei, german people, I need a volunteer to pick me up from the augsburg train station on sunday... :)
sb so kind???

anyway, it`s 10.49 and I still want to take a shower and so on... so good night people, a big kiss, nuria

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurieta!!! Què t'ha passat a l'últim missatge, jajajaj! has escrit mil cops el mateix!!
Jo avui ja torno a ser a la feina, i quan ha sonat el despertador, deu meu, quin horror!!!
Que guai tot això que expliques, ja aniràs informant!
Oju no se't posi cara d'arròs (si és que encara no la tens!!!).
Petonets i acaba de passar-t'ho molt bé!
Deine Schwester.

9:53 a. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Txelleta, ja ho he arreglat!!!

3:19 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home