canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’agost 29, 2006

Moltes fotos de la Tomoe!!!

Hey people, I'm a desaster... I'm so lazy to sort my pictures out, that I was at Tomoe's blog and just stole some pictures of her... ;)

Here they are:







2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Quina gràcia que fan els japos, sempre rient i fent la senyal (o és el senyal?) de victòria?! - o de V de Vendetta - jajajaja.

Quan els fas una foto a ells, què diuen enlloc de pa-ta-taaaa? xD

Petonets bonica!
Rosa.

9:52 a. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

poz sí, i la veritat és que no diuen ni cheese ni patata ni lluís, sinó que només fan el signe de victòria... V!!! q monos, eh??

10:13 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home