canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de setembre 05, 2006

BON DIA BADIA!!!!

3/4 de 7. El despertador acabava de sonar però la Núria volia dormir uns cinc minuts més quan... PATAPUM!!!!!!!!!!

Núria de peu. Núria a la cuina al costat de la Tara (mig ensabonada) i del seu xicot, el Florian. Els tres amb la mirada dirigida cap a...

-------------------------------------

6.45am. I'd already heard my alarm clock, but I wanted to sleep a little bit longer... when suddenly... PATAPUM!!!!!!!!!!

Núria jumped from her bed. Núria at the kitchen, next to Tara (full with soap) and her boyfriend, Florian. All three staring at...






Aquí a Alemanya hi ha una dita: "Scherben bringen Glück" o sigui: "Els vidres/ceràmica trencada porten sort". Esperem tenir-ne a partir d'avui i veient tot el que s'ha trencat espero no tenir-ne només una mica, sinó MOOOOOOOOOOOLTA!!!!!!!

-------------------------

In Germany there's a saying: "Scherben bringen Glück", which means: "broken crockery brings you luck". So I hope from today we'll have not only a little bit luck, but seeing how many crockery went broken, I hope we'll have a LOOOOOOOOOOOOOOOOT of LUCK!!!!!!!!!!!!!