canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de setembre 20, 2006

ich kann nicht schlafen

ich bin total aufgeregt!!! heute habe ich mir einen dindl gekauft und morgen bin ich Heidi auf den Wiesn!!! Heidi mit grell grünen dindl und pink schürze... ole ole.

ich werde versuchen jetzt zu schlafen, allerdings kann ich nicht aufhören, an jemanden zu denken, den ich vor ein paar wochen kennen gelernt habe und seitdem nicht mehr gesehen... wann werde ich dich wieder sehen??? gute nacht gute nacht leute!!!

petonets... em cauen els ulls... demà: fotos de la heidi catalana!!