canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, d’octubre 23, 2006

El cap de setmana...

Ei gent, ja ho sé, tic una mica vaga i fa molt que no escric... què voleu que us digui, una mica enfeinadet sí que n'estic.

Aquest cap de setmana ha estat llarguet. Dijous vaig marxar a les dues de la feina amb la satisfacció d'haver acabat un projecte i de tenir el client content. El tren em va dur a Trechtinghausen, a prop de Bingen, a la riba del Rin. Un poblet molt maco, ben bé al costat del Rin (amb platja i tot!) i muntanyes plenes de vinya.

Allà em vaig trobar amb gent del IJGD (Internationale Jugendgemeinschaftsdienste - Serveis internacionals al jovent), l'organització amb la que vaig anar al Japó i que organitza camps de treball a Alemanya. Va venir gent que aquest any van dirigir un camp de treball a Alemanya, així com gent com jo, que vam co-dirigir-ne un a l'estranger. Va ser molt interessant: intercanvis d'experiències, suggerències per a fer-ho millor, aprenentatge de mètodes per a intercanviar info en grup, etc. Molt xul.lo i molt guapos els valors que aporta i que té com a rerafons.




















De tornada diumenge vaig parar a Stuttgart on em vaig trobar amb la maite, la de león que havia fet un erasmus a Weimar, i vam passar-nos unes cinc horetes parlant i teixint un guió de curt. Va sortir prou bé i la idea és molt motivadora. Ara toca currar una miqueta per la propera trobada, el cap de setmana de l'11 i 12 de novembre.

I encara de camí a casa vaig parar a casa la Tina (al pis on vivia abans) a sopar. mmmm... com em cuida, eh? q mona!