canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’octubre 03, 2006

eps, que avui és festa!!!!

Dia 3 d'octubre, dia de la reunificació d'alemanya. Tot i que el mur va caure el dia 9 de novembre de 1989, el 3 d'octubre de 1990 va ser el dia en què per llei l'alemanya de l'est es va reunificar amb la de l'oest, després de més de 40 anys d'estar separades.

I què es fa en un dia així? doncs primer de tot dormir la mona del dia abans, sobretot si s'ha estat auf den Wiesn (Oktoberfest) i s'ha tornat a casa a les 3 del matí ;)




Ossito que la nurieta va guanyar a una paradeta de tirus de l'oktober.



Un cop has obert els ulls, pots fer dues coses: continuar estirada al llit pensant que tens una malaltia que es diu mandritis o ressaquitis o asseure't davant l'ordinador i fer veure que estàs al 100% fit!

Després pots anar a córrer o a la piscina. Bé, això segur que només ho fas si et dius núria i des de fa uns anys cada cop que et lleves amb ressaca tens el costum d'anar a la piscina o córrer. fa bon dia, encara m'estic pensant quin dels dos esports és el millor...

mmm... dinaret bon dinaret...



Pel vespre tenim planejada l'última barbacoa de la temporada... al balconet. Serà guai, llàstima que la Nu només ha comprat carn "de mentida" i no bistecs. Aquesta nena!!!!!!!!!!!!!!!! ai ai ai

Apa doncs, que tingueu tots un bon dia de la Wiedervereeinigung!!!!

tunets!