canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’octubre 24, 2006

Eps, que el Dani i la Laura es casen!!!

Ara ja ho puc fer públic, oi? la trucada oficial va ser ahir a la nit.. bé, els vaig haver de trucar jo amb el meu xollo d'un cèntim al minut! ;)

PER MOLTS ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei ei ei, que anirem de casament!!! Encara queda bastant, el dia és el 24 de març del 2007, però... ei ei ei, que anirem de casament!!!!

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Oeeeeeeeeeeeeoeoeoeoeoeeeee!!!
Ja era hora que la notícia fos pública oficialment!! Tinc unes ganes d'anar de casament, jejejeje. El primer cosinet que es casa... a qui li tocarà després?! a mi no em mireu....
Felicitats Dani i Laura!!!
I petonassos Nurieta bonica!!!!!
Rosa.

3:11 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

3:11 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

AAAAALLLELUUUIAAAAAA, AAALLLEEELLUUUUIIAAAAAAAA!!!!!
Per fi s'ha fet pública la notícia!! Em fa mooltíisssima ilusió! El següent... NPI.. a mi tampoc em mireu! jajajaja!
ENHORABONA als dos implicats! I un petonàs per als millors cosins/es!
Tx

12:43 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

A mi tampoc cal que em mireu... no sé perquè automàticament els ulls em van cap a la de les vaquetes i el de les vinyes... ;)

Petonets per tots els millors cosins, cosines i afegits i afegides!!!!

2:56 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home