canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de novembre 06, 2006

Eps, que la Txell té cotxe nou!!!!




Després de cent anys i mil milenis el nostre estimadíssim Peugeot 309 se n'ha anat al xatarreru... sniff sniff... mitja vida, mil viatges i en els últims anys moltes conyes per part de la gent, perquè el pobre cotxet remugava per tot arreu: grinyols, grinyols i més grinyols. Pobrissó!

La Txelleta l'ha canviat! Per un súper meravellós i increible Peugeot 307 blau marí de la òstia!!!!!!!!! Flipes flipes en colors i en alemany!!!! No, en aquest cas en franchute!!! ;)

Ale, rum rum rum rum i a tirar milles tu!

Petoneeeeeeeeeeeeeeeeeets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

wooooooooooooooooooooow!!!!!
La Txell amb el cotxe nou! Et vindrà a buscar a l'aeroport quan vinguis ara al novembre? Em penso que també m'hi apuntaré, així l'estrenarem!
Petonets a tu, Nurieta, i petonets a tu, Txelleta!
De la Roseta.

11:53 a. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

doncs no crec que em vingui a buscar perquè arribo a les dues del migdia d'un divendres... sniff sniff... però tu que et funcionària, no cal que em vinguis a buscar, però podríem quedar perfectament per dinar. Què me'n dius?? ;)

Per cert, ja vaig veure el teu sms ahir, a vore si avui tinc temps i estreno la línia!

Tuneeeeeeeeeeeeeeets!!!!!!!!!

11:56 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Et dic que sí!!!! A més, el David els divendres no treballa ni té classe, per tant, et podem venir a buscar a l'airport, podem quedar per dinar, el què vulguis, wapetona!
Muakis!!!
R.

1:41 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home