canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de novembre 17, 2006

Gran dia, avui! - Part III

Nens nens nens, per flipar!!!! ahir vaig rebre un missatge del Tilko!!!!!!!!!!!!!! flipada?? doncs sí.

i avui me'n vaig a Roma!!! a les 19.25 surt l'avió i llavors cap a casa l'Angela. La silvia també ve. Quines ganes que tinc de veure-les, no us ho podeu imaginar pas!!!!!

Roma forever!!!!!!!!!!!!

------------------------

Gott gott gott gott gott, ich kann es nicht glauben, ich träume. Was ich am Dienstag Abend erlebt habe, war ein Traum und irgendwann wache ich auf und freue mich, dass ich so eine schöne Zeit mit so einem wunderschönen Mensch (in allen Sinnen) verbringen konnte... mehr Wörte gibt es nicht. Er hat sich gestern gemeldet... ich wollte ihm erst am Montag schreiben, da wir beide über das Wochenende unterwegs sind. Und er hat sich gestern Abend schon gemeldet!!!! darf ich ein gutes Bauchgefühl haben? ich möchte lieber weiter träumen. Schönen Traum wünsche ich euch allen!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hey!!! Qui és eixe xicot?? Ja no em contes res! ohhh! Soll ich besser auf Deustch fragen? I qué és això de que eres neuròtica? Sincerament, no ho crec, pot ser que ja hages passat massa temps a Alemanya i hages de tornar a casa? No sé, però és el que m'ha paregut llegir al teu blog, que no hi tornaràs després del Nadal?
Saps qué? Al gener m'en vaig jo també amb la meua family a Roma!! Qué fueeeeeeeeerte me parece!!

Bueno tía, un millón de besos y escribe algo bonito de Tilco (xe quins noms d'aquests alemanys...).

P.D.: Sorry pel mail de l'altre dia :-(

11:26 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Nena, oi tant que t'ho explicaré... és un que vaig conèixer fa un any a la festa del Bodensee!!! Doncs resulta que hem anat mantenint el contacte molt esporàdicament durant tot un any i res, l'altre dia va passar per Augsburg i així vam poder-nos conèixer millor. Va ser guai! De totes maneres no sé quan el tornaré a veure perquè viu a Bremen!!! aaaaarrrrrgggg...

Titi, que aquí ja tenim Weihnachtsmarkt o com en diuen aquí baix Christkindlmarkt!!!

4:58 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home