canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de novembre 14, 2006

Gran dia, avui!

Plou, el cel és gris, els arbres quasi ja no tenen fulles.
Vaig de cul per la uoc, no l'atrapo. Entregaré tard la pràctica. Massa feina a la feina i a tot arreu. M'ho prenc amb filosofia.

Avui sóc feliç. Avui em toca ensenyar-li al Tilko la ciutat on visc, Augsburg. I com ja sabeu, m'encanta rebre visites! I love it. ;)

Petonets i que tingueu un molt bon dia. Jo m'entregaré a la feina totalment, que a les sis i vint-i-dos he quedat a Augsburg!

Núria.

4 Comments:

Blogger nena_esther said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

4:43 p. m.

 
Blogger nena_esther said...

Hola carinyo!!!
Per fi, ja puc publicar!

Aquí a Estocolm també ha plogut i tot és gris! però vaja... què hem de fer... esperarem a que nevi i que tot es posi ben maco!

Doncs res, avui he acabat el meu dossier de webs i he pensat... vaja, li vaig a enviar a la Nurieta, aviam què li sembla!!

i de passada li pregunto com va tot! Per Estocolm treballo a distància fent webs amb uns amics anglesos que viuen a Mallorca i ja estic comencant el darrer curs oficial de suec! una passada!

bueno doncs fes una ullada a:
www.geocities.com/estherlatorre

i demà torno a entrar al teu blogg!
aviam què m´expliques! Saps que la Pili viu a Franca?

molts petons
Esther.

4:44 p. m.

 
Blogger nena_esther said...

Per cert!

que hem fet un blogg conjunt amb l´Anet i la Pili. Per què no entres?

4:46 p. m.

 
Blogger nena_esther said...

http://elbloggdelasnenas.blogspot.com/

petonets
Esther

4:47 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home