canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de novembre 29, 2006

mal mal mal mal... sehen

amb paciència ve tot... per a alguna cosa és la mare de la ciència, no? doncs paciència. avui em fa mal tot, ahir també. no respiro gaire bé i em fa mal el cap. però continuo vivint i sóc feliç.

el vespre d'ahir em va agradar. vaig xerrar moltíssim amb l'alexis, el que va fer erasmus amb mi a dinamarca i ara viu a zürich. no sé, estic aprenent a ser més sociable o xerrar més amb qualsevol. tothom té la seva part interessant, oi? doncs per això ens han creat amb la qualitat de parlar, perquè parlem, comuniquem i intercanviem pensament, sensacions, etc.

ahir va ser la festa d'aniversari de la sandra. el seu aniversari és avui: PER MOLTS ANYS GUAPETONA!!!! i ara que tots saben que al març deixo augsburg, em volen convèncer tots perquè em quedi, almenys, a alemanya. q monos! sobretot la sandra que em va dir que si es quedava a munic, anàvem a viure juntes. seria tan guai, nens!!!

maite, penso en tu i et trucaré avui (espero!).

un petó per tots i augen auf, kopf hoch und durch!!!

---------------------------------------------------------------------------

Deutsche Version: mit Geduld schafft man alles, also: Geduld haben, alles kommt wenn es kommen muss. Bis dahin, das Leben genießen und an allen denken.

Es tut mir leid, dass ich in der letzten Zeit, keine Zeit für diejenigen gehabt habe, die mir nah stehen (sag man das so?)... es tut mir sehr leid, ihr wisst echt nicht, wie gerne ich mit euch was trinken gegangen wäre oder ins theater, kino, etc. ich hoffe, dass das irgendwann wieder machen können. bis dahin, denk daran, dass alles fließt und das alles kommt und geht, also: keine zeit verschwenden, augen auf, kopf hoch und DURCH!!!!

küsschen!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Març, març, març... s'acaba l'hivern, comença la primavera, Núria torna a casa i a València són Falles!!! És possible que jo m'en vaja a Holanda eixa setmana (del 14 al 19) però no ho tinc segur, de tota manera t'avise i si estic a València vens a veure'm!!!! Encara no has vist les Falles, veritat? Ale, ja tens excusa per vindre! ;-)

Tia, ànim, eres molt valenta.

Besos,

12:06 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home