canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de novembre 09, 2006

Was zu tun wenn's nervt?

Diosssssssssss
- per què hi ha gent que ens posa més dels nervis que d'altra?
- warum rasten wir aus oder flippen wir aus?

Del que sí que m'he adonat és que no suporto la gent que fica el nas en la meva vida privada i en vol saber més. Sorry, das ist mein privates Leben und das geht dir nichts aber NICHTS an!

Un de la feina que em posa dels nervis perquè sempre em pregunta per la meva vida privada i què faig i deixo de fer als vespres, quins plans tinc pel cap de setmana, etc. I a tu què t'importa??? Si tinc ganes d'explicar-t'ho, ja t'ho explicaré, però que al matí abans de dir-me hola em demanis què vaig fer ahir al vespre????!!! Ich denke ich bin im falschen Film!!!

Ale, ja m'he desfugat... Problema és que avui em toca treballar al seu costat sense ningú més al despatx. Aconseguiré no deixar-li anar ni un moc?? Unwahrscheinlich!

Xituuuus!!!

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

NENAAAA!!! Tu tranquila, i sinó li deixes clar amb un moc, que de tant en tant, no fa cap mal. Però... no serà que t'està tirant "els tejus"??

11:51 a. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

doncs sí, podria ben ser. Però només em faltaria això. Mira que ja no em cau bé de per si i a sobre és súper pesat i el tinc al costat i em comença a explicar coses, com si xerrés sol, sobre temes que no venen al cas!!! és que sempre pixa fora de test aquest xaval!!! Q s'espavili d'una punyetera vegada tu, que a ningú li regalen res en aquest món i sobreviure és molt dur!
;)
horribel, horribel, horribel!!!

3:22 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Tia, jo crec que és amor de veritat.... lalalalala...... i pot ser q a tú et mole també... ja saps el que diuen: "los que se pelean se desean"!!!!!!! Jajajajaja!
Un beset! Per cert... Cóm va tot? Què vas fer ahir? I la teua vida privada? ;-)
A veure quan m'escrius i em contes cosetes guapa! Su

12:35 a. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

tia, això ni de conya!!! amb aquest NO I MAI!!!! Dios, només de pensar-ho m'entren "arcades" ;)

ai ai ai aquest català... quan el llegeixi mon pare se li posaran tots els pèls de punta, eeeeh joaneeeet??

ara t'escric un mail sú... q avui no tinc geeeeens ni miques de ganes de treballar... uff, quin pal...

10:25 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Nurieta meua!
Saps aquella cara de mala llet que tenim de tant en tant els Badia's?! jajaja, doncs una d'aquestes i segur que no et torna a emprenyar de bon matí... a més, ni et calen paraules!
Muakis, preciosa!
R.

8:57 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home