canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de gener 22, 2007

HILFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dios, la setmana comença molt molt bé. Resulta que la noia que deixa el pis d'aquí a Múnic és la que en té el contracte de lloguer. La setmana passada la Leslie va aclarir que seria ella la que tindria el contracte a partir d'ara. Doncs bé, aquest dissabte van fer WG-Party i tot i que la llogatera ho sabia, va durar massa per al seu gust i ara no li vol fer el contracte a la Leslie!!! Que fort, oi? Espero que la convencin o almenys que li doni al Benedikt (el noi que viu amb la Leslie i esperem, futur company de pis meu). Pregueu perquè surti tot bé, sinó hauran de deixar el pis ells dos i jo no hi podré anar a viure mai! déu meu, pobra Leslie ha d'estar feta caldo...

A part d'això el cap de setmana ha anat molt bé, molta festa i un taller de dansa contemporània molt interessant i xul.lo.

I no, l'hivern tampoc ha arribat tot i que han dit que avui nevaria... potser demà està tot blanc? ui ui ui, quina il.lusió!!!!

Petonets, núria
Per cert, la nurieta de balaguer ja està a Auckland fent anglès amb coreanos, xinos i brasilenys!