canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de gener 12, 2007

inflamación de los senos paranasales

això és exactament el que tinc... Joanet, com ho traduïm això? Inflamació dels quèèèè? paranasals!

Doncs res, el que passa és que quasi no respiro, que em fa mal el nas, les orelles i el coll i que estic ben ben tapada. Fins avui també em sentia molt dèbil i no tenia ni gana! La gent de la feina flipaven, tinc fama de comilona, i evidentment això de què quasi no mengés o no em vingués de gust res era quelcom aliè a la meva persona. Això ja ha passat a la història, avui m'he comprat esmorzar i tot: un Krapfen o un donut sense forat. mmmmm...

Avui vaig a veure un altre piset a munic. Un pis compartit amb un noi i una noia que també treballen, 5a planta, amb vistes als alps i dues habitacions d'11m2. Ja veurem què tal...

Continuo currant... besets i bon cap de setmana si no torno a escriure abans.
núria

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurieta,
Anem per passos, que s'acumula la feina:
1) "senos paranasales": Fàcil! "sins paranasals" (Al diccionari, al terme "si", la segona definció diu: "Conducte venós dilatat, especialment els que hi ha dins el crani". "Cadascuna de les cavitats aèries dels ossos del crani i de la cara, que comuniquen amb les fosses nasals. Són els sins etmoïdals, esfenoïdals, frontal i maxil·lar...". Per tant, n'hem de dir "els sins paranasals". (Per cert, la inflamació dels sins dóna la sinusitis..., oi?).
2) Gràcies per les amables paraules que ens dediques... Nosaltres també creiem que tenim les millors filles del món... Aquest any ens ho heu demostrat amb el dinar de Reis, dia aniversari de la mare, mostrant grans habilitats culinàries. Moltes gràcies per tot (que encara no us ho havíem dit).
3) Enhorabona per haver trobat pis a Munic. I que sigui del teu gust. Ja el vindrem a veure...
4) Bon cap de setmana i esperem que et refacis ben aviat.
Des de Cambrils t'enviem una forta abraçada i molts petonets.
Els teus pares que molt t'estimen... Joan i Maria

8:48 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Eps, com és que tingueu internet a Cambrils???? cada cop anem millor, tu!

11:59 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home