canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de gener 29, 2007

la neu va i ve i torna a venir i torna a anar-se'n

Sí sí, molta neu. Ara ja està marxant. Les fotos són de dissabte al matí... Tot ple de neu, fins i tot es va ficar a dins l'armari de les sabates... clar, i és que és com la sorra de la platja, que es fica per tot arreu... sort que la neu aviat es fon!
Dic sort, perquè aquesta setmana no em cal neu al balcó, que estic de trasllat i a algun lloc he d'anar deixant les caixes que vagi empaquetant, no? A sobre, per al trasllat em caldrà bon temps, perquè la furgo-camió-digues-li-com-vulguis és oberta. Ups!





1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Cosineta,
La nova pàgina molt blanca... com la neu! Ja saps que a mi m'encanta el color... però està xuli!
Jo estic desitjant que nevi. Vull anar a esquiaaaaaaaaaaar!!!!
Com tens el trasllat? tot bé????
Un petonàs, preciosa.
R.

1:22 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home