canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de gener 23, 2007

*la primera neu de la temporada*

Com havien predit... ha estat llevar-se, mirar per la finestra i veure-ho tot amb una capeeeeta prima prima de farina. Per fi, dos mesos més tard que l'any passat, ha caigut la primera neu. El paisatge ja no és verd ni té colors, s'ha convertit en un paisatge en blanc i negre. A mi m'agrada, m'agrada la puresa que té la neu i la sensació de relax que t'aporta mirar a l'horitzó i veure només blanc i negre. De fet a mi sempre m'han agradat els colors, però la fotografia en blanc i negre m'encanta i això de tenir uns quants mesos en blanc i negre a l'any no em fa pas res! ;)
----------------
Sie hatten es schon vorgesagt... als ich heute aufgestanden bin und aus dem Fenster geschaut habe, habe ich eine hauchdünne Mehlschicht gesehen. Endlich, zwei Monate später als letztes Jahres, ist der erste Schnee gefallen. Die Landschaft hat ihre Farbigkeit verloren und ist schwarz weiß geworden. Ich mag es, ich mag die Reinheit des Schnees und dieses Relaxgefühl, das ich bekommen, wenn ich meine Augen ins Horizon richte und nur schwarz weiß sehe. Eigentlich mag ich Farben sehr, aber schwarz weiß Fotografie finde ich wunderschön und es macht mir nichts aus, wenn im Jahr ein paar schwarz weiß Monate gibt! ;)