canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

diumenge, de gener 14, 2007

Munxen, Munxen, ich komme!!!!!!!

Gent que ja tinc pis a Múnic!!!!

Ahir em va trucar la Leslie, la meva futura companya de pis, i em va dir que ella i el Benedickt s'havien decidit per a mi, que volen que visqui amb ells i jo, encara que no tinguin ni Waschmaschine (rentadora) ni Keller (quarto traster), els he dit que sí!!!!! i és que per a què serveixen tantes comoditats???? la vida és més divertida sense rentadora... i sinó mireu-vos Coses que no et vaig dir mai de la Isabel Coixet i ja em donareu la raó ;)
--------------------
Geil!!!!!! ich habe Wohnung in München!!!!!!!

Bald ziehe ich um. Gestern hat mich Leslie, meine zukünftige Mitbewohnerin, angerufen und mir mitgeteilt, dass sie und Benedickt für mich sich entschieden haben und wollen dass ich mit ihnen wohne. Und ich, obwohl sie keine Waschmaschine und keinen Keller haben, habe ich zugesagt!!!! ehrlich, warum will man es so bequem haben??? ist das Leben nicht lustigere ohne Waschmaschine... ansonsten schaut ihr euch den Film Was ich Dir noch nie erzählt habe von Isabel Coixet und ihr werdet mir zustimmen ;)