canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de gener 24, 2007

No puc més...

òstia puta, quan semblava que les coses havien de sortir rodades, noooooo!!!! Me cago en la puta, òstia déu!!!

Ho sento, m'havia de desfugar, em sap greu, però és que una setmana pel trasllat resulta que potser no em trasllado? o almenys no ara?? diossss. I com me n'havia alegrat jo i com em vaig sentir ja a casa el dissabte quan vam cel.lebrar la festa i què sé jo què més.

Toca't els c... dels nervis, us ho dic en sèrio. òstia puta, quan no haurem de tenir paciència? sempre paciència, sempre esperar, esperar i esperar. Sembla que aquesta p. vida sigui una espera continua! n'estic farta.

me n'havia alegrat massa aviat, oi? anda ya, que els donin a tots pel c...

q tingueu un bon dia, núria.

++ avui és un dia en què m'encantaria estar a Manresa i tenir-ho tot molt i molt més fàcil, ho he de reconéixer. Es macht kein Spaß mehr.

2 Comments:

Blogger nena_esther said...

Hola guapi,

vinga, no t´enfadis... segur que aviat et traslladaràs!

al final no vam poder baixar a Barna fins després de Reis... jolines... quina peneta.

Però tranqui, tinc la sensació que aquest any ens veurem!!!

molts petonets
Esther.

6:47 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Que guai que t'agradi el nou disseny, a mi també m'agrada com a quedat... encara hi vull posar més nens d'aquests per a algun lloc... potser com a fons de pàgina; de fet un cop em vaig dedicar a fer-los de manera que fossin continuus, com un pattern d'aquests i ara els estic buscant com una loca i no els trobo i no tinc gens de ganes de tornar-los a dibuixar... a veure si aquest cap de setmana els trobo...

7:11 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home