canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de febrer 05, 2007

Ei gent, que ja sóc muniquesa*!!!

Una setmana i un cap de setmana molt llargs... no m'havia adonat que en un dia es poguessin fer tantes coses com les que vaig fer dissabte.
Va ser un dia marató: a Múnic a 2/4 de 9 per anar a comprar la pintura amb la Simone. Pintar l'habitació fins les 4. Anar a comprar. Cuinar "chili con carne" pel dinar de diumenge. Agafar el bus i tren cap a Augsburg. Anar a comprar l'esmorzar de diumenge. A casa a les 8. Empaquetar fins les 9. Anar al cine a veure Babel. Fer l'emorzar de diumenge. Acabar d'empaquetar. Anar a dormir.

I diumenge más de lo mismo: 2/4 de 8 truca l'Alex. A 2/4 de 9 arriben. A les 10.15 ja ho hem carregat tot i marxem cap a Múnic. Arribem a les 11.15. Comencem a pujar coses, aquest cop 4 pisos a peu! A les 12.15 ja estem Markus, Roland, Jürgen, Julia i jo asseguts al sofaret bebent una birreta. Més tard posem els mobles al seu lloc, reparem la paret que tapa la porta que comunica a l'habitació de la leslie, muntem les postades i dinem el chili con carne...mmmmmmm! Se'n van. M'estiro, vull fer migdiada però no puc, només faig que pensar en com posaré les coses al seu lloc, etc. I començo a desfer maletes fins que es fan les 8 del vespre i la Leslie i el Benedikt volen mirar una pel.li. Acabem mirant Lucía y el sexo en alemany (el Benedikt encara ha d'apendre mooolt castellà).

I bona nit!!!

Avui m'he pogut llevar a 3/4 de 8!!!! q tard, eh?? I en 20 minuts ja era a la feina. Quin canvi més graaaan!!! M'encanta estar a Múnic.

Un petó. Núria.
*Joanet, com en diem dels ciutadans de Múnic?