canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de març 08, 2007

fàcil és el contrari de complicat

Conclusió del cap de setmana: vull que les coses siguin fàcils. I ho faré tot per a què així sigui i per a no complicar-les. Saps, quan les coses es compliquen les persones ho passem malament. I don't want it at all.

Zusammenfassung des Wochenendes: ich will, dass das Leben einfach einfach ist. Und ich werde alles tun, damit es so wird. Weißt du, je komplizierter ist es alles, desto schlechter geht es uns. Und ich will das überhaupt nicht.

Un petó.
Ein Kuss.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurieta,
Estic totalment d'acord amb el què dius. Ens compliquem la vida perquè volem, i les coses, relament poden ser fàcils... El què hem de fer és voler que siguin fàcils, ja que sovint tenim tendència a fer difícil o complicat allò que és senzill.
Saps cosineta, t'estimo molt!
Un petonàs,
Rosa.

5:35 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home