canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de maig 07, 2007

Maitechu i Stuttgart - Alexis a Munic - Dult i Llach

A qui li vaig dir que al mes de maig tenia temps i estaria tot el mes a Munic? jajajajajaja!

La setmana passada, així espontàniament, vaig anar a Stuttgart a: 1. Veure la Maite - muchas gracias guapa por todo, qué contenta de haberte visto y podido pasar un poquito de tiempo contigo y con Sahuí... sois geniales, qué monos!!!!! :)
2. Conferència de Flash - molt interessant i útil ara que Macromedia i Adobe ja estan traient els primers productes junts: la versió CS3 de Flash, Illustrator, Photoshop i la resta de la family.

Dissabte va venir l'Alexis i vam anar a una festa d'aniversari de la Sara i el Philip, dos amics seus molt majos. Va ser genial, sobretot entre les 2 i les 4 de la nit en què un noi va començar a tocar el piano i nosaltres cantant com uns superstars!!!! El noi aquest una passada, només calia que s'escoltés una cançó o que li tataragessis i ja te la tocava! increïble!

Diumenge hi havia fira aquí a Munic: l'Auer Dult; molt mercadillu, però de baratu res de res!

Aquests dies també hi ha hagut un Festival de Documentals: el Dok-Fest. Divendres i diumenge van passar el documental del Lluís Llach i de les seves cançons entorn dels fets del 3 de març de 1976: Llach: la revolta permanent (link al tràiler), d'en Lluís Danés. Una passada, molt molt recomenable. Està molt ben feta i és dura, molt emocional (vaig estar tota la pel·lícula aguantant-me les llàgrimes -sovint de ràbia-, les quals vaig deixar anar de camí a casa, a la riba de l'Ísar).

Dijous tinc una entrevista de feina com a Dissenyadora d'interfícies. Desitgeu-me sort!

Petoneeeeeeets!!!!!

* Per cert, que guapo que era el Llach de jove! ;)
* Cançó del dia: "Corren" del nou de Gossos. Molt xul.lo!
* Cançó de la setmana: "Brasil 3000" de Macaco.