canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de maig 09, 2007

Pararà algun dia de ploure?

Ahir va estar plovent cada deu minuts, no hi havia manera de sortir de casa i no mullar-se.

Des d'ahir a la nit la probabilitat ha desaparegut i s'ha convertit en un fet: plou ininterrumpudament des de fa més de 12 hores! I no plovisqueja, no, plou a bóts i barrals!!!

Pararà algun dia? Increïble que pugui caure tanta aigua del cel :)

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

gUAPETA!
Tranki que tanta aigua és bona, aquí sembla que ja ha arribat l'estiu, avui a 34ºC... i al juliol-agost què??

Després parlem! Petoneeeeeetssss!!
Deine liebe Schwester! ;)

6:42 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Ei, ja saps que jo no sóc d'escriure comentaris... em fa com a vergonya... però ... EM TORNEN ELS MAILS QUE ENVIO A GMX ON T'HE D'ESCRIURE ARA? ... no t'he pogut dir que vaig rebre la teva postal d'itàlia!!! bé almenys llegint el blog m'he posat el dia...

l'anònim - ;) - té raó aquí sembla que ha arribat l'estiu! més petons,

G

8:26 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Nurieeeeeeeeeeeeeeeta!!!
L'aigua és vida, salvem lo riu!
M'encanta la pluja, aquella olerta, els trons, els llamps... mmmm... quan ets a casona i no has de sortir!! Aquí fa caloreta, tot i que des de fa un parell de dies ha refrescat de nou.
De totes maneres, la pluja sempre aclareix les idees! Muakis, preciosa!!!!!
Roseta.

2:14 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home